Followers

Halaman

Jumaat, 7 Oktober 2011

Final Exam Semester Satu Sudah Tamat.

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarokatuh.
Alhamdullillah.Syukur ke hadrat Illahi kerana aku brjaya menamatkan final exam ni.Nak kata berjaya atau tak tu aku pun  belum lagi kerana result belum keluar.Untuk kepastian,result aku nanti aku akan update.
InsyaAllah.
Jadi semester dua pula yang akan bermula.Semester dua akan bermula pada 14 November 2011 iaitu selepas Hari Raya Aidil Adha nanti.
Kalau dekat IUCTT cuti boleh kira lama jugak la sebab aku jadi bosan je.Kalau masa sebelum cuti aku akan lepak kat kolej sampai la kolej tutup iaitu pada pukul 5.Tak ada la ramai sanngat yang duduk kat situ sebab biasanya kuliah tak banyak sangat yang sampai pukul 4.30.
Jadi tinggal lah aku dengan kawan aku ATIQAH dekat situ.Kerja kitaorang bukannya study tapi guna kemudahan WIFI yang ada dekat IUCTT dengan sebaik mungkin.Hahaha.Masa tu kan student tak ramai so laju la WIFI tu.Jadi kitaorang pun mulakan kerja kitaorang dengan men"download" anime jepun dengan drama KoREA.
Kitaorang sebenarnya hantu drama korea dengan anime jepun.
Kalau tak mendownload pun,kadang-kadang kitaorang akan menyumbangkan suara kitaorang.Hahaah..
Kalau orang dengar mesti orang ketawa.Tapi yang pasti tu memang "happy moment" untuk semester satu di IUCTT.

p/s:tak sabar mulakan semester 2.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan