Followers

Halaman

Sabtu, 15 Oktober 2011

Terjumpa Sejarah Lama

Assalamualaikum...

Tadi masa tengah cari benda dalam fail masa "zaman sekolah" dulu terjumpa plak result PMR.

Ada lagi rupanya.Ingatkan dah hilang.

Bagi saya la,penting utk disimpan ..Biar anak cucu nanti (InsyaAllah) dapat tengok walaupun result saya tak straight A..^^


Kesimpulan :

Saya selalu dapat Matematik "c"..Dari UPSR sampailah SPM..C je....Matematik sy setia dgn"C je

Bahasa Melayu juga setia kepada saya.Dari UPSR sampailah SPM "A" je..Alhamdulillah..

Bahasa Inggeris selalu mainkan perasaan saya.UPSR "C",PMR "A" , SPM "B+"..^^''

Sejarah pun setia..Yang lain2 mlas dah nk wat konklusinya..

Pengajaran: Jangan Main2 Masa Cikgu/Lecterur tengah mengajar..!!


p/s : gambar mungkin tak jelas..ambik ngan henpon je..^^..scanner kat rumah rosak...==''
hihih...niy die konklusinya : 4A 3B 1C..math oh math...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan