Followers

Halaman

Selasa, 15 Disember 2015

Lapar / Hungry



Semenjak dua menjak ni aku asyik makan je.
Nasi tu kalau boleh asyik nak tambah je.
Kadang - kadang terfikir jugak hantu raya ke apa.
Hahhaha.
Biasanya pagi aku makan nasi lemak. Bahaya kan. So aku stop.
Makan roti je. Tengahari makan nasi pedas. Dah nama pun pedas kan nasib tak cirit birit je.
Tak boleh lawan pedas sambal udang dengan sotong dekat Medan Selera Wangsa Maju.
Hari tu makan nak cirit birit 3 hari.  Dah la nak pergi bercuti tempat orang. Tandas pulak bukan kita punya. Hahahaha.

Kalau makan malam biasanya menu aku tu sama je sebab aku jenis yang setia. Hahahaha. Perasan kan? Tiap hari menu aku Tom yam ayam/daging, telur dadar dan nasi tambah. Tauke kedai pun dah boleh hafal. Ni je yang kena dengan tekak Kelate aku.  Yang lain semua tak ada umphhh. Kalau ada Nasi Kerabu pun okay. Alamak. Dah Drooling dah aku.

Hari ni mengidam nak makan Auntie Anne's. Esok je la. Alang-alang nak g area KLCC. Yummy.

Bai. Nak pergi lunch.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan