Followers

Halaman

Rabu, 18 September 2013

Better be alone than surrounding by sin.

Assalamualaikum.

Eyh title ni banyak maksud tau.
Pada pendapat saya yang memang suka duduk seorang diri ni, saya lebih suka duduk sorang2 tak kira la kat kolej ke, pergi mana - mana ke. Sebabnya, bila bercakap ni macam - macam cerita keluar, pasal Minah la, Timah la, Tijah la erti kata lain mengumpat. Pastu dok sibuk cerita pasal orang lain.

Baik duduk sorang2 kan? aman jiwa.
Tak der orang peduli. Nak buat pape tak perlu ambik kisah orang lain.

Kadang- kadang geram jugak, bila saya duduk sorang - sorang, diorang cakap saya tak suka bergaul dan kurang bersosial. Bagi saya macam ni lagi bagus. Daripada dok berbual sibuk hal orang! Biarlah orang kata saya kurang bersosial asal tak terlebih sosial sudah la.

Malas dah nak bebel.

#I'mNotAlone,I'mJustComfortableWithMyWays.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan