Followers

Halaman

Jumaat, 12 Oktober 2012

Tak Salah Mencuba

Assalamualaikum.

Disini saya nak bagitahu pembaca semua yang saya dah bukak satu business menjual pakaian, beg serta aksesori bagi kaum wanita dan lelaki. Hehe. Kepada sesiapa yang berminat boleh la melawat pages saya Kyeopta Collection.

Peliknya nama kedai saya ni .Sabar noh. Hehe. Kyeopta ni dalam bahasa Korea. Maksudnya 'cute'. Jadinya cute la barang - barang yang saya jual tu? Hehe. Tak cute pun tapi cukup menarik. Kepada sesiapa yang berminat boleh la PM saya untuk sebarang tempahan. Harganya juga berpatutan dan mampu dimiliki oleh semua. :) Alang - alang dah melawat nanti boleh la 'like' pages saya sekali. Ye tak? Hehe

Apa pun selamat membeli belah. Assalamualaikum

p/s: saya ambik diploma perakaunan tak semestinya saya nak jadi akauntan :P ehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan